8 stycznia 2014

Roladki schabowe z serem, ogórkiem i pieczarkami

Bardzo lubię robić takie roladki schabowe z różnym nadzieniem. Robi się szybko, nie są bardzo kaloryczne (jeśli jeszcze pozbędziemy się sera żółtego), a możliwości nadzienia są niezliczone. Są naprawdę pyszne.


Składniki:

6 kotletów schabowych
kilka pieczarek
pół cebuli
1-2 małe ogórki korniszone
6 plasterków sera żółtego
sól, pieprz
olej
woda

Sposób przygotowania:

1. Kotlety cienko rozbijamy. Oprószamy solą i świeżo zmielonym pieprzem.
2. Pieczarki obieramy, kroimy w plasterki, cebulę siekamy i razem z pieczarkami dusimy na patelni.
3. Ogórki kroimy w kosteczkę, mieszamy z pieczarkami i cebulą.
4. Na każdym kotlecie dajemy plasterek sera, na to trochę farszu i zwijamy. Roladki układamy na patelni zwinięciem do dołu, tak aby się dobrze obsmażyły i nie rozwinęły. Następnie obsmażamy je z każdej strony, podlewamy odrobiną wody i dusimy 10 minut.
5. Podajemy z ulubionymi dodatkami - u nas z kaszą gryczaną i marchewką z groszkiem.

Smacznego!!!

9 komentarzy:

  1. Są pyszne! Moja mama często je robi, zawsze jak ją odwiedzam to się nimi zajadam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a gdzie dajemy fatsz pieczarkowo -ogórkowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już poprawiam - zamiast pieprzu miało być farszu :)
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  3. Masz rację Aniu, że z farszem do tych roladek można robić różne kombinacje. Ja czasami nawet jak nie mam pomysłu na nadzienie to po prostu tworzę z tego co mam w lodówce, tak jak ostatnio ze zrazami z karkówki- dałam to co miałam pod ręką. Takie niespodzianki są najlepsze.
    Pozdrawiam serdecznie całe Podkarpacie, a Ciebie przede wszystkim!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie Danusiu, warto czasem pofantazjować i przygotować coś z "niczego" :)
      Dziękuję za pozdrowienia i również pozdrawiam!

      Usuń
    2. Pychota takie roladki :-)

      Usuń
  4. wczoraj zrobilam dziekuje za przepis pycha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że smakowały :)
      Zachęcam do pstrykania zdjęć i wysłania ich do galerii: http://kuchnia-domowa-ani.blogspot.com/p/galeria-czytelnikow.html
      Pozdrawiam!

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!