15 stycznia 2012

Pasta jajeczna

Po głowie chodziła mi ostatnio taka właśnie pasta z mojego dzieciństwa. Doskonale pamiętam jej smak...była nieziemska. I oto powstała i w moim domu. Była pyszna i szybko zniknęła!


Składniki:

4 ugotowane jajka na twardo
1 łyżka majonezu
sól

Sposób przygotowania:

1. Jajka obieramy, oddzielamy białko od żółtek. Białka ścieramy na tarce o dużych oczkach.
2. Żółtka ucieramy na gładko z majonezem, robię to za pomocą widelca. Dodajemy starte białka. Wszystko mieszamy, ewentualnie dodajemy sól.

SMACZNEGO :)

3 komentarze:

  1. Ja bardziej miksuję i jeszcze cebulkę do tego dodaję:)
    I uwielbiam taką jeszcze lekko ciepłą!
    Pycha:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodałam też szynkę i drobno posiekane papryczki jalapeno (do kupienia w każdym tesco). Pyszności :)
    Myślę, że fajnie może smakować też ze szczypiorkiem.

    Pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!